Daosin, Sănătate

Cea mai delicioasă (și sănătoasă) masă de Paște

Paștele are diferite semnificații pentru diferiți oameni. Pentru unii este o sărbătoare a renașterii, pentru alții, începutul primăverii sau doar timp petrecut cu familia. Însă orice semnificație ar avea sărbătoarea pascală pentru tine, cel mai probabil implică o zi plină de mâncare. Pentru a evita starea de rău, balonarea și greața și a avea o experiență culinară plăcută, cu gusturi, texturi și culori inedite, asigură-te că respecți următoarele recomandări 😉

Recomandări pentru o masă sănătoasă de Paște

Legume, legume și iar legume – Nu doar că legumele sunt extrem de nutritive, dar vin și într-o gamă variată de culori, gusturi, texturi. Humus, salată verde, salată de porumb, ardei copt, ciuperci sauté, leurdă, morcovi, țelină, roșii cherry, broccoli – experimentează și asigură-te că pui cât mai multe legume pe masa de Paște. Carneau de miel, curcan sau pește se digeră mult mai ușor cu ajutorul legumelor.

CITEȘTE TOT ARTICOLUL PE BLOGUL STADA

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *